Un Film neutre – Find a Film!
1970, Switzerland. The ski resort industry is flourishing. The snow is abundant, and skiers have no worries. During a race of our national sport, like a battlefield, the traditional Swiss neutrality clashes with the contemporary stakes of the war in Ukraine.