Un délai de 30 ans
The demand of the women’s movement for the right to abortion at the end of the 1960s led to an impassioned controversy and heated discussions with irreconcilable standpoints. The film is a political and social documentation, based on archive footage from the French Swiss Broadcasting Service (TSR).