Ulrich Seidl und die Bösen Buben
The documentary film portrays the internationally renowned Austrian director Ulrich Seidl and his work for the very first time. It circles around two new projects by Ulrich Seidl: the documentary “Im Keller” (In The Cellar) and the theatre play “Böse Buben” (Bad Boys). Both projects are inseperably linked to each other and offer a unique opportunity to witness Seidl's work both as a filmmaker and theatre director.