At Coiffeur Manu professionalism encounters fun, young meets old, Swiss-German gets mixed up with Tigrinya and Amharic. “Habesha” people recently arrived in Europe come upon Eritrean and Ethopian old-timers settled in Switzerland for decades. And right in the middle of it: Coiffeur Manu and his armada of razors and instruments, taking care of his customers' curls, beards and dreads. Always a winning smile on his face, a joke on his lips and the satisfaction of his customers in mind: “Xbuk alo?…Perfect!”