Über-Ich und Du
Though highly improbable, life brings Nick Gutlicht, a bohemian gone off the rails, together with the geriatric star psychologist Curt Ledig, who is controversial due to his Nazi ties. Within a short time, Nick unwillingly becomes the old man’s object of study. A life gone haywire is thus brought down to earth again, and a fading memory unearths the truth about the involvement with the Third Reich. A double-trouble buddy movie.