UBS, le cauchemar américain
How could an international bank renowned for its seriousness and prudence let itself be drawn into the finacial market debacle? Why did the world's number one bank in wealth management deal in risk markets? What is the connection between UBS and 2 million American families in the process of losing their homes? Temps Présent sets out to investigate in America how UBS managed to find itself with a 40-billion-dollar loss within the space of a few months.