Turno di notte – la falena
Natalia, a 22-year-old single mother, aspires to become a member of the mobile security unit in Ticino. She is assigned to Sergeant Salvino, who has been rendered bad-tempered, to say the least, by his many years of service. This evening, however, there is no time for bad moods. A babysitter has disappeared, together with the baby she was watching. The night patrol has until dawn to find her. The night is her realm: in the daytime world, she is nothing. For anyone.