Tuffo
Bernardo is a police officer from Ticino. Though scared of water, he’s forced to investigate a series of disappearances on the edges of the Lake Maggiore, where women have been mysteriously vanishing for generations. Facing the myths and beliefs of a region where the lake seems to be the only suspect of his impossible investigation, Bernardo, along with his daughter Aline, will have to strive to face up to this unfathomable body of water.