Tschugger – Staffel 3
No stone has been left unturned among the Tschugger in the Valais. The police officers from the Upper Valais have been merged with the Flics from the Lower Valais. Bax is trying to build up a new existence outside the Valais, which is proving difficult. Pirmin enjoys being a parent with his wife Regina. But the past does not leave them alone: a hidden will and two murders destroy their newfound peace and awaken the slumbering criminal instincts in Bax and Pirmin to new life. The two Tschuggers get help from an old colleague to solve the case. And of course there is also a reunion with the ambitious rapper Valmira and her manager Juni - Valmira finally wants to take the next step in her career.