Tschau zäme - machet's guet! - Abschied von Susann Basler
Susann Basler has been diagnosed with pancreatic cancer, with a short life expectancy. Dying is not a taboo for the 56-year-old press photographer. She keeps a diary on Facebook, unsparingly yet witty – not only for her family and host of friends.