Tropical Modernism
This is a short film about the Iranian Left. Following the example of «successful anthropological experiments conducted in Africa», Dr. G. Rahati allegedly claims control over Zolghadr’s camera, apparently deciding to film himself, on his own, as he recounts a brief history of Iranian socialism.