Trixie
A sensitive portrait of Trixie, an extraordinary woman who testifies to her experience as a dancer and choreographer. Her personal experiences show a life fascinated by the great icons of dance that she has been and has attended. With her voice as with her body, she sketches her incredible career by tackling the intimate question of the relationship with the aging body.