Trapped
On an expedition into unexplored wolf territory, two zoology students intrude into a forbidden world. In the midst of unrelenting wilderness and hours from civilization, they encounter a fairy-tale like young woman. The two men are drawn into her enchanted reality and the beginning of a nightmare.