Transcending: The Beginning of Josephine
Brandon struggles to help his wife Karen who, after an accident, started suffering from intense nightmares and haunting visions she believes are related to a past life. In order to help her, Brandon has to let go of preconceptions, question his own beliefs and accept the possibility of powers governing life that he was blind to. Worlds, seen and unseen, collide, as the question “what happens to us when we die?” is explored.