Trains de vie
A railway station that could be anywhere, late at night. A couple argue. They missed their train because she stopped at the pharmacy to buy a pregnancy test. The man has a drink at the bar, waiting for the next train. Alone in the the pay toilet of the station, she waits for the test’s result, dealing with the mixed feelings that arise out of her desire to be a mother. Or not.