Traders
The filming of the Wall Street Charity Boxing Championship, a gala event where traders fight each other in the ring for the benefit of charity organizations, began on Sunday, September 14th, 2008, the day that Lehman Brothers went bankrupt. While Wall Street witnesses the most serious crisis in its history, Jean-Stéphane Bron interviews the traders caught up in the torment. The testimonies of Evan, Austin, Cecilia and Ben, recorded between their days at work and their training sessions in the ring, link the story together.