Toulouse
August 1, somewhere in the Aubonne countryside, Cécile and her ten-year-old daughter Marion have just acquired an old 1970’s Ford Taunus estate car. But the roads through the region at the heart of the north shore of Lake Geneva are much longer and strewn with pitfalls than would appear and their voyage is delayed incessantly. Perhaps, however, the way ahead will open up for Cécile and Marion once the problems have been solved. As far as the moon.