Touch Down
Ready, set, hut! The recently founded Winterthur Warriors Ladies launch their mission with a lot of enthusiasm and a proper share of pioneering spirit: To establish their team and American football in Switzerland for women. An absolute rarity in the picturesque, conservative Alpine country. Thus, again and again, they encounter obstacles and challenges that threaten the further team development.