Toi aussi mon fils
Félix is visiting his father, who lives in an isolated mountain chalet. The discussion turns to the daily expenses for Félix’s student life and his father makes it clear to Félix how much he is costing him. Unsure as to how to disengage himself from his father’s influence, Félix decides to refuse his money.