To The Sea
After a storm, Maria, a fisherwoman, pulls her husband, who vanished at sea years ago, out of the ocean again – alive. Her burning longing, makes her believe the impossible. But a helicopter circles in the sky, in the harbour people are loaded into vans, and white plastic covers the faces of dead bodies. This night will show, if Maria will manage to put an end to her loneliness and her distorted perception of reality.