Thousands of Nights
Rosa, a Romanian-born DJ and electronic music producer who recently moved to Berlin, is desperate for work. To make ends meet, she improvises as a sitter for the baby of an extravagant famous actress, Fazia. Against all odds, their destinies are woven together in the face of adversity and the difficulty of being a woman in each of their worlds.