The Undying Pain of Existence
A nude model poses with statuesque stillness for an elite drawing class – until an unfortunate mosquito bite challenges his self-control. Driven to madness by the itch, he’s caught between the ruthless demand for perfection and his most unhinged, animalistic impulses.