The Story Of Mummenschanz
The founders of «Mummenschanz», Floriana Frassetto and Bernie Schürch, give an account of their 30-year career in theater. Their documentation combines elements of recollection with a workshop atmosphere, using numerous clips from the Mummenschanz Foundation's picture and sound archive. Their primary documentation is supplemented with interactive stage highlights that can be selected, the Expo Special 2002 and a brief homage to Andres Bossard, one of the co-founders of Mummenschanz.