The Scent of Fear
A first-hand journey across the globe analysing the effects fear has on individuals and societies. Along for the ride are leading experts in neural science, psychology, political sciences and more, providing the insight of those who enjoy fear and those paralyzed by it. With exhilarating characters and intellectual scholars, the film analyses the universal question of why fear causes so much fear.