The Fuse
Cassius, a worn down Hispanic gladiator of modern life fights to make a living as a nighttime garbage man in the concrete arena of the Bronx. One night he’s inevitably laid off and faces his fear of becoming a homeless and pariah. On his own terms, he sets up his final farewell but a fuse unexpectedly defaults him and makes him wonder through the night in quest of his truth.