The Chinese Recipe: Bold And Smart
Take what has already been invented, develop it further, let your competitors copy it and integrate their innovations into your own product: this is The Chinese Recipe of progress. Zhou seeks after blueprints on the Internet and high-end components in rubbish dumps to build amplifiers “better than the original”. The deals made between a Swiss multi and its Chinese imitators are based on the philosophy of collaboration instead of suing for breach of copyright. Hex, the smart Chinese designer start-up, becomes globally successful and throws itself into new adventures in California.