The Case Of Conrad Cooper
Conrad Cooper lives in the past, stuck in today, afraid of tomorrow. Like most days, Conrad is on his way somewhere and he has to be on time. To others if they happen to notice, he’s just another man, wearing a suit and tie, carrying a briefcase, blending in. But Conrad’s fear of the future follows him like a familiar, ever-present ghost.