Territory
Various bodies shed the skin they thought they needed to survive and venture into the dark and unexplored vacuum outside their territory. There, they find a place that defies all the laws and boundaries of the world into which they were born. We experience this tale as a sequence of inner images led by a collage of biographical narrations.