Terrain
An immersive journey into the Bardo: an otherworldly space between lives populated by souls from across the world. This docu-dream is a story without words using the language of movement. Through a vivid and surreal landscape, each person encounters a series of individuals and slowly rediscovers a larger collective body. Terrain is a dancing unison of difference where bodies bridge gaps between worlds. This new interconnectedness propels us back to life again, essentialized by our shared sense of interbeing.