Tell
The year is 1291 as a very opposite pair wander through deepest Switzerland: Wilhelm Tell, a reserved young bachelor of Austrian citizenship and Val-Tah, an Eskimo and prince of the North Pole. They are both on a secret mission to get into the Habsburg Seat of Enzian, and prevent the fortress’ gate being built. For once the gate is complete, the castle is not allowed to put up any of the world’s armies. Tell’s employers are Swiss aristocrats who, upon successful completion of the mission promise to fulfill Tell’s dream of owning a Swiss passport!