Telesion
When Paul, a mad scientist, moves in with Natascha, peace and tranquillity vanish. Natascha can no longer pursue her calling of meditation and telekinesis, and their contrasting lifestyles soon clash. The two show their true colours, but eventually realise that they have more in common than they thought.