Tanzen am Abgrund
The daily struggle for survival in the streets of Bujumbura, systematic murdering as deliberate strategy in a civil war, streams of new refugees from the Congo every week. In the midst of this seemingly hopeless situation, three young people attempt to lead a somewhat normal life...