Talking Soil
Since the end of the war in Yugoslavia they meet once a year - somewhere in Bosnia and Herzegovina. The ground which they step on is full of danger. A threat which, even after twenty years, is still out to kill and injure people. Their status as minesweepers has not been defined by the state and so, the feeling of constant uncertainty has become normal for them. However, not to the feeling of being a worker without a profession.