Tadmor
One year after the Syrian uprising of 2012, eight former Lebanese political detainees decided to break the silence about the long years they spent in the Tadmor Prison (Palmyra), the harshest prison of Assad's regime. As they know that words alone fall well short of expressing the cruelty of the torture, suffering, fear, contempt and humiliation they survived, they decide to relive, together, their ordeal. Tadmor is a story about their will to live.