Tadaima
One evening upon arriving home, Akio’s lonely reality clashes with his inner world of precious memories. He encounters key figures of his life and strangely familiar sceneries unfold in his kitchen. When the physical space around him dissolves, he finds himself in a place where the peace he has been longing for seems finally attainable.