Szenen einer Jagd
Welcome to the Grisons in Switzerland, where every September the hunting season known as “Buendner Jagd” takes place. The film follows, without comment, different groups of hunters and shows them as they hike, cook, eat, play cards, and wait for a deer to jump out of the forest. A pure and detailed cinematic experience, which leaves the audience with food for thought.