Swiss Secrets
In the shadowy Swiss cyber web, spy Filippo Marchetti installs micro-cameras in Airbnbs for the "Organization" and discovers Edward Sarino's captive love, Emily Suardi. Filippo's rescue attempt causes a tragic accident, forming an unintended alliance with Edward. Unbeknownst to them, Edward's sister Victoria controls the dark web's treacherous depths. Their shared secret, as the President's children, threatens top power structures. Time runs out, loyalties crumble, and a survival struggle reveals a chilling truth.