Sweetiecakes
During an unusual heat wave in Switzerland, Bridget Blanchard, a famous but shy wedding cake baker from Switzerland, and her very best friend, Izzy, a love crazed sculptress, find themselves in love with the same man, Rupert, whom they met through the personals and just hours before Izzy's wedding. Bridget's objective in life is to hide behind her own cake baking success and her wealthy (but boring) boyfriend Steven, and Izzy's is to shine. But neither would hurt the other for the world… or would they for a man? Before things can cool down, the two best friends have to decide what is more important: Friendship, Love, Family or Sex… and in which order.