Susan
Susan, age 30, American, wrote her doctoral thesis in French about Marguerite Duras, She now teaches French, part time, at Harvard University, near Boston. In her spare time, she learned karate and now teaches it to other women. One quote from the dialogue: “I teach French at Harvard and I guess French is perfectly useless in today’s world. I also teach karate to women and I know I’m teaching them something that might save their lives.”