Sur nos monts
In the digital era, Swiss soldiers are deploying themselves on the internet by broadcasting with their phones all kinds of images of the militia army. The film explores the underside of a so-called neutral Switzerland, through a mosaic of net footage: Youtube, Periscope, Instagram open a new window on a school of masculinity hidden behind the walls of its barracks.