Supreme
In the euphoria at the end of one of their shows, seven drag queens are confronted with violent adversaries who put their bonds to the test. Although this community is still subject to hostile demonstrations, the film highlights gestures of tenderness and the desire for love and reconciliation through three characters: endearing, beautiful, extroverted and fragile all at once.