Supersonic Airglow
Look forward to “More to come (for additional confusion)” and similar risks when Koch-Schütz-Studer and The Young Gods come together for a concert tour. Two seasoned and style-forming bands, distinct and boundary expanding – but also seven individuals, all of whom are outstanding musicians – give free rein to their creativity after a rehearsal weekend. Everyone should be free to do what they want. The film shines a light on magical moments onstage and offstage as the vamping artists discover new sounds.