Super Boost
What would happen if we took some of the most abstruse copywriting in advertising at its word? In this case, for example, what would a “double-push-up effect” look like? The surrealistic short film takes a look at the most ridiculous word creations and sentences from advertising and through their actual visualisation creates a bizarre new context.