Sunset In Colorado
Twelve years of absence in my father's country of origin, the USA. Missing parts of the family history that could maybe explain his detachment and his radicality. Some re-encounters, face to face, but mostly some peculiar life paths that carry the scars of a shared past. Several members of the family confide in each other about their experiences, making the vision and unilateral judgment that we sometimes have on things, more complex.