Suis-je aussi un rêve?
I arrived in Switzerland in 2009, as an asylum seeker coming from Sri Lanka. I was nineteen. Three years later, I suddenly started to feel dizzy and I fainted. In order to find what had caused such a violent sensation, I started recalling the years that I had spent in exile through the visual traces of my past journey.