Stryx
1583 AD in the Republic of the Three Leagues. When the Inquisition arrives in a valley where religious freedom prevails, the healers Miriana and Sophia are forced to follow the customs of the Catholic faith to avoid being accused of witchcraft. Will this be enough to save them?