Stray Bodies
Robin is pregnant but doesn't want to be a mother. Katerina and Gaia are single but want a child. Kiki suffers from an incurable disease and wants her life to end with dignity. The procedures they hope to get access to – abortion, IVF and euthanasia – are only available and legal in other countries. Therefore, they resort to so-called medical tourism. The film takes you on a road trip through Europe, where life and death lurk around every corner.