Stratagema
In a few years time, the Swiss People's Party (SVP) became the top political party in Switzerland. The initiatives “against the construction of minarets”, “ for the expulsion of foreign criminals” or “to keep weapons at home”, were conducted by them. More than just a populist speech, it’s a huge marketing war machine that invades the country.