Stealing Giants
The documentary exposes the shocking illegal trade in live elephants smuggled from Laos to China and the United Arab Emirates. Animal activist Karl Ammann and director Laurin Merz reveal the dark underbelly of a world where corruption and profit triumph over wildlife conservation.