Stand up my Beauty
Nardos, an Azmari singer from Addis Ababa, dreams of telling stories about the lives of ordinary people through her music. In her search of stories for her songs, she meets Gennet, a poet who lives on the streets with her children. As Nardos puts the lives of Ethiopian women, their visions and power at the centre of her creation, we dive deeper and deeper into a rapidly changing country.